The First 10 Minutes of Attack on Titan 2

We take a look at the beginning of the hack-and-slash action game, Attack on Titan 2!

Attack on Titan 2 - Teaser Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=Lnms9sSyzso

Subscribe to IGN for more!
http://www.youtube.com/user/IGNentertainment?sub_confirmation=1

------------------------------­----
Follow IGN for more!
------------------------------­----

YOUTUBE: https://www.youtube.com/user/ignentertainment?sub_confirmation=1
IGN OFFICIAL APP: http://www.ign.com/mobile
FACEBOOK: https://www.facebook.com/ign
TWITTER: https://twitter.com/ign
INSTAGRAM: https://instagram.com/igndotcom/?hl=en
WEBSITE: http://www.ign.com/
GOOGLE+: https://plus.google.com/+IGN
  • Frustrated English

    Spiderman dislike this video so much

  • Rishav Pathak

    I'll probably get bored after completing 2-3 missions

  • Captain MEME

    Aaahhh the way he plays, make it look lame.

  • natsume yujinchou

    It would be if its on first person

  • JayQuezz 2x

    This game and show was always garbage

  • TwisteD ReaPer

    Thinking of getting it. Is there going to be an update where you can roam around as a mindless titan to eat people? Just curious.

  • Herobrine

    Come on guys it's their first time playing.

  • Keishin B237

    Just so everyone knows, This is litteraly the very first 10 minutes of you starting up the game. the full tutorial comes AFTER this.

  • EveryThing Anime

    Guys I wanna know if this contains any spoilers because I haven't read the manga I'm waiting for season 3

  • Gamers Mother Base

    It was a good idea to make the cinematic from the first person view.

  • Luke Munroe

    If you watch aot ep 2 the moment where eren says hell kill them all as he walks up you see kid with a hoodie over his face

  • Player 10

    I first thought this is a fps game 🤣 . Flying with the 3D equipment in first person would have been amazing . Who agrees ?

  • natsume yujinchou

    That eren's parents dead scene tho still enough to make cry

  • ThatMan Narbash

    Whelp someone definitely got fired

  • Tiago Marx

    It doesn't feel like you've got air momentum at all, kinda weird.

  • Derfe34

    Lmaaaaaaao, The Titan is not even moving and this dude still manages to miss 2/3 hits

  • Xayvion Frederick

    if only the person playing wasn’t complete trash then i could actually get a good look at how the mechanics look 🤦🏽‍♂️

  • Girino Jack - HOOD_ED

    Jss christ. Feng li's game works better for me(maybe is not a problem of the game but of the player).

  • Famous TV

    Good quality video! Always keep creating high-quality content and you are going to get bigger rapidly! Subscribe to our channel then we'll subscribe to you!

  • kwerk

    lmao this game looks like a giant fuckin headache

  • Ceramic Shot

    Railroady gameplay and awful looking controls. Looks terrible. :(

  • gguk

    AOT2 vs Far Cry 5 - what should I buy?

  • Erwin Rommel

    yea i will never think of touching this game too cheesy

  • moonsmonsters

    What about the first 8 hours being the same as the first game

  • Marrie -lee

    Looks like he hasn’t even played the first one 😂😂

  • Despicable Danny

    looks like a 5th grader was playing

  • Hunter Wolf

    sasageyo bro sasageyo.

  • Te_Ani-Mate

    Rookie from halo in AOT style

  • CatSratch

    is this on pc or switch ?

  • Tyranny Rains

    if yall wanna see actual game play visit my channel from someone who actually knows how to play the game. Lol

ATTACK ON TITAN Movie Clip (Fantasy - 2015)
Top 10 Attack on Titan Moments [60FPS]
Bloodborne Speedrun in 34 Minutes
Dying Light: Bad Blood Battle Royale Gameplay
8 Video Games That Butchered Brilliant Endings
A Noob, Novice and Pro Stunt Run in Burnout Paradise Remastered
God of War's First 3 Hours Are More Emotional Than We Expected - Hands-on Impressions
Fortnite Battle Royale: Solo Win Gameplay
Top 10 WTF Transformation Scenes in Anime (ft. Todd Haberkorn)
Attack on Titan IN 9 MINUTES
Every Spider-Man PS4 Trailer So Far
God of War's Story in 7 Minutes (2018)
© 2018 видео игры фар край 5 — главный злодей выбор персонажа быстрое прохождение Все материалы, размещенные на сайте mozhzheri.ru, взяты из открытых источников (yandex.ru, google.com, youtube.com и прочих общедоступных ресурсов), принадлежат их владельцам и предоставляются исключительно в ознакомительных целях.